Prekių grąžinimo sąlygos
Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:
– Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
– Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
– Prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta.
– Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
– Turite prekės įsigijimo dokumentą.
– Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis el.paštu – info@coffeelab.lt
Grąžinamą prekę prašome siųsti:
– Omniva paštomatas adresu: Vilniaus saulėtekio IKI paštomatas Saulėtekio alėja 43.
– DPD paštomatas adresu: Vilniaus saulėtekio IKI paštomatas Saulėtekio alėja 43.
– Venipak paštomatas adresu: Vilniaus saulėtekio IKI paštomatas Saulėtekio alėja 43.
– Kurjeriu: MB „LT Coffeelab“ pylimėlių 44a – 22, Vilnius, LT10251.
Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per 5 darbo dienas pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.
Aktai reglamentuojantys prekių grąžinimą
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.